НОВИНИ (16) МЕТОДОЛОГІЯ НАВЧАЛЬНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ

Європейський проєкт CIRCLER досяг важливого етапу в розробці свого інноваційного навчального інструментарію для менеджерів з переходу до циркулярної економіки (CETM). Під час очної зустрічі партнерів, що відбулася в Брюсселі 12-13 листопада 2024 року, координатор Робочого пакету 5 - Політехнічний університет Мілана (POLIMI) провів практичний семінар з метою валідації інноваційної "Методології навчального інструментарію" та навчальної програми CETM.

Ця методологія ґрунтується на Рамці компетентностей, раніше розробленій у рамках Робочого пакету 3, що визначає ключові навички, компетенції, знання та ставлення, необхідні для фахівців у сфері циркулярної економіки. Семінар мав на меті зіставлення та узгодження Рамки компетентностей з навчальним контентом, розробленим у Робочому пакеті 4, в межах навчальної програми CETM. Навчальна програма, структурована в комплексні модулі та короткі навчальні блоки – так звані "пілси" (Pills), покликана забезпечити слухачів знаннями, необхідними для ефективної діяльності в якості менеджерів з переходу до циркулярної економіки.

Процес валідації був зосереджений на тому, щоб забезпечити повну відповідність змісту навчальної програми компетенціям, визначеним у Рамці. Політехнічний університет Мілана модерував обговорення онлайн навчальних матеріалів партнерами проєкту, щоб удосконалити та зробити їх доступними та, водночас, ефективними. Такий ітеративний підхід свідчить про прагнення проєкту створити надійну, комплексну та якісну освітню програму.

Семінар, на якому партнери проєкту спільно попрацювали над валідацією та вдосконаленням методологічної бази, виявився продуктивним. Відгуки учасників допоможуть доопрацювати остаточну версію навчального інструментарію, забезпечивши його практичність, актуальність та відповідність реальним потребам.

Методологія навчального інструментарію є яскравим прикладом більшої місії проєкту CIRCLER, спрямованої на надання професіоналам у секторі циркулярної економіки необхідних знань та навичок. Надаючи цілеспрямовані та високоякісні освітні ресурси, проєкт має на меті прокласти шлях до сталого переходу до циркулярної економіки в різних галузях по всій Європі.

Політехнічний університет Мілана розробив інструмент для автоматичного відстеження завершення роботи над навчальними матеріалами курсу, що включає різні робочі модулі, навчальні блоки та їхню тривалість, кінцеві дати здачі, рецензентів кожного з матеріалів, різні звіти та шаблони. Цей інструмент сприятиме координації та висвітлюватиме поточний статус роботи над матеріалами, щоб процес був якомога успішнішим.