DOMOTEX 2014: українські підприємства в Європі

DOMOTEX 2014: головна у світі виставка покриття для підлоги є не тільки ключовою платформою для бізнесу, але і джерелом натхнення з усіма тенденціями, зібраними під одним дахом
Виставка DOMOTEX 2014, що відбулася нещодавно, привабила біля 45000 відвідувачів з більше, ніж 80 країн світу. 1350 компаній з 57 різних країн представляли свої найсвіжіші новинки та колекції у виставковому центрі Ганновера, Німеччина.
Швейцарська програма підтримки імпорту SIPPO вперше брала участь у цій виставці, представляючи п’ять компаній з Індонезії, Сербії та України. З України у виставці взяли участь компанії «Самвер» (м. Перечин, Закарпаття) та «Цунамі» (м. Луцьк, Волинь). В переддень виставки пройшов спеціальний тренінг, під час якого представники компаній мали змогу продумати і спробувати «продати» свою «унікальну конкурентну перевагу». До слова, з метою підготовки компаній до участі у цій та інших міжнародних виставках, ГО «ФОРЗА» також організовувала тренінги з тим, щоб компанії мали змогу підвищити ефективність від міжнародних виставок, знали, як готуватися до виставки і що робити після її завершення для отримання конкретних результатів у вигляді нових договорів.  
DOMOTEX 2014 (http://www.domotex.de/) є не тільки ключовою платформою для бізнесу, але і джерелом натхнення з усіма тенденціями, зібраними під одним дахом. Стенд SIPPO був вдало розташований у павільйоні 9 неподалік місця, де проходив Саміт з питань дерев’яного підлогового покриття.
Усього стенд SIPPO, який мав збалансований асортимент продукції – від традиційного дубового паркету з масиву, складної садової плитки з екзотичних порід та шпону (ламелі) для паркетної дошки, привабив 370 потенційних партнерів. Протягом усієї виставки настрій був відмінний, компанії-учасники забезпечили максимальну інформацію для того, щоб кожен контакт став справді перспективним.   
Учасники стенду SIPPO демонстрували справжній професіоналізм у представленні особливостей своєї продукції та надійності компанії. З допомогою експертів SIPPO, ГО «ФОРЗА» та дорадчої групи, учасники отримали змогу зустрітися з важливими гравцями сектору торгівлі деревиною Європи та Швейцарії. Протягом наступних місяців ми очікуємо хороших контрактів і вже знаємо, що навчилися більшого на цих кількох днях виставки, аніж протягом місяців теоретичних навчань.