Карпатський туристичний шлях
КАРПАТСЬКИЙ туристичний шлях, реєстр.номер: HUSKROUA/0901/068
Даний проект був поданий на конкурс, оголошений в рамках програми Транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна ЄІСП на 2007-2013 рр., за пріоритетом 1 – Просування економічного та соціально розвитку, та за заходом 1.1 – гармонізація розвитку туризму.
Територією впровадження проекту є: Україна, Закарпатська область, та Словаччина, Кошицький та Пряшівський регіони.
Повна юридична назва Апліканта - Агенція сприяння регіонального розвитку Кошице
Загальна тривалість проекту 24 місяці – 2011-2012 рр
Партнери проекту:
Агентство регіонального розвитку та транскордонної співпраці „Закарпаття”
Громадська організація «Фундація регіональних туристських ініціатив «Тур’євроцентр»
Громадська організація „Агентство сприяння сталому розвитку Карпатського регіону ФОРЗА”.
Загальний бюджет проекту складає 533 530 євро.
Загальною метою проекту є зростання та покращення рівня розвитку транскордонного туризму в Карпатському регіоні.
Конкретні цілі:
1 розробити місцеві та транскордонні туристичні продукти та послуги
2 підвищити рівень просування транскордонного туризму
3 удосконалити систему перетину кордону з країнами Шенгенської зони
Цільові групи:
- 100 голів міських та сільських рад на цільовій території проекту (Закарпатська область та Кошицький регіон)
- 100 місцевих та регіональних підприємців, що працюють в сфері харчування та поселення, чи послуг та ініціатив з відпочинку
- 6 агентств місцевого та регіонального розвитку та структур підтримки підприємництва
- 6 співробітників туристичних інформаційних центів
- 4 районні органи влади у Закарпатській області, Кошице та Пресів (зацікавлені сторони в Угорщині та Румунії через семінари з поширення інформації)
- 30 незалежних сільськогосподарських виробників, зацікавлених у ініціативах сільського туризму
Кінцевими бенефіціарами є населення двох регіонів, особливо тих, що мають на меті надання інноваційних послуг та продуктів; закордонні та місцеві туристи-відвідувачі.
Очікувані результати проекту:
- зростання кількості та якості туристичних продуктів та послуг
- підвищення ефективності діяльності установ, що працюють на маршрутах
- зростання кількості комплексних заходів з пропагування на місцевому рівні зацікавлених сторін та надавачів туристичних послуг
- удосконалення та більш ефективне використання інформаційних технологій
- збільшення інтересу гравців у просуванні транскордонного туризму
- удосконалення якості інформації для туристів та відвідувачів
- зростання рівня транскордонної співпраці підприємців та голів місцевих рад
Основні заходи проекту включають:
Робочий пакет 1 Тренінг для зацікавлених сторін
Робочий пакет 2. Розвиток транскордонних продуктів через комунікації та створення мереж
Робочий пакет 3. Поширення інформації та маркетинг продукту
Робочий пакет 4. Загальне управління проектом