Чому? Тому що влаштування велоінфраструктури в місті має мати певну логіку з визначеною послідовністю кроків.
Тішить те, що Ужгород невдовзі теж матиме концепцію розвитку велоінфраструктури, яку на замовлення міськради розробляє ТОВ «Урбан-Прогрес» з м. Івано-Франківськ.
Днями відбулася онлайн презентація цієї концепції. Учасники мали змогу почути огляд концепції та плани міськради щодо її реалізації.
Важливо, що:
√ Чітко визначені етапи реалізації концепції:
1.Обмеження швидкості руху в центральній частині міста до 30 км/год.
2.Формування первинної мережі веломаршрутів, тобто створення основної магістральної мережі, яка буде з'єднувати центральну частину міста з прилеглими районами.
3. Подальший розвиток мережі, тобто формування сітки магістральних велошляхів міста.
4. Формування другорядних маршрутів.
5. Завершальний етап, на якому буде сформована вело мережа.
√ Появі цього документа передували консультації з представниками влади, громадськості, та власне велосипедистами й велоактивістами.
√ Документ буде винесено на розгляд депутатів Ужгородської міської ради.
√ Він стане складовою Плану сталої міської мобільності Текст концепції буде оприлюднено на ресурсах Ужгородської міською ради, про що ми повідомимо додатково.
Ця інформація розміщена в рамках проєкту SUMCITYNET, Програма транскордонного співробітництва ЄІС Польща-Білорусь-Україна 2014-2020, за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст інформації не обов'язково відображає позицію ЄС і відповідальність за неї несе виключно ГО ФОРЗА.